Prosječno trajanje pozornosti posjetitelja iznosi 8 sekundi, a za to vrijeme pročitaće se manje od 30% teksta vaše web stranice. Što će pamtiti? To je posebna priča.

Dakle, mudro birajte svoje riječi! Primarna svrha većine web stranica je ili isporučiti kvalitetan sadržaj publici ili koristiti sadržaj web stranice za prodaju robe ili usluga koje nudimo.

Osmišljavanje sadržaja vodeći računa o posjetiteljima

Sve što napišete za web mora biti napisano imajući na umu tko će biti korisnici weba. Tekst zahtijeva isto toliko promišljanja koliko i brendiranje i izrada weba, jer tekst oblikuje percepciju korisnika o vašem brendu. Evo nekoliko važnih stvari koje će bilo koju web stranicu usmjeriti na pravi put.

1. Osvojite srca svoje ciljne publike

Pišite na jednostavan način, ali prilagodite stil pisanja ovisno o tome tko je vaša ciljna publika. Pišite tako da posjetitelje pretvorite u ambasadore vašeg brenda te da požele ponovo posjetiti vašu web stranicu.

2. Vaš tekst mora ponuditi rješenje problema

Napravite odredišnu (landing) stranicu koja predstavlja rješenje problema vašeg kupca. U nekoliko riječi recite posjetiteljima vaše web stranice što nudite te kako im vaša usluga može pomoći da poboljšaju svoj život. Obavezno uključite CTA frazu (poziv na akciju) da ih potaknete da naprave sljedeći korak.

3. Sadržaj stranice treba biti uvjerljiv

Podijelite svjedočanstva vaših klijenata s posjetiteljima web stranice. Nema ništa učinkovitije od stvarnih dokaza da je vaša usluga zaista ono što se oglašava. Najbolje je navesti fotografije klijenata i nazive tvrtki kako bi se sve moglo provjeriti.

4. Isporučite više od očekivanog

Ovo je zapravo izvrsna prilika za širenje kruga vaših potencijalnih kupaca. Za svoje prve kupce možete ponuditi nešto besplatno. Također, možete napisati e-knjigu ili izvještaj koji rješava neke od njihovih problema. Ponudite to putem obrasca za prijavu putem kojeg korisnici iskazuju interes za vaš proizvod ili uslugu, a istovremeno vam dozvoljavaju da im se obratite s daljnjim informacijama.

5. Korektura

Pročitajte svoj tekst kako biste izbjegli pogreške. Zamolite nekoga da pročita sve vaše tekstove. Uvijek postoji potencijalni klijent koji voli paziti na detalje. Pokažite mu da se može osloniti na vas.

Testiranje i optimizacija

Upotrijebite Google Tag Manager za testiranje vaše web stranice. Zatim, Google Analytics će vam pomoći utvrditi je li tekst web stranice dovoljno kvalitetan. Ako utvrdite da upotreba određene riječi ili fraze donosi više štete nego koristi, napravite novu procjenu i po potrebi promijenite tekst.